PLEASE CLEAN ME IT TAKES MORE THAN 10 SECONDS TO SHOW LOGO
D danysan Active Member VIP PRO Mar 31, 2022 #1 PLEASE CLEAN ME IT TAKES MORE THAN 10 SECONDS TO SHOW LOGO Download list Dell Inspiron 5368 [email protected] 16 MB · Views: 4 Upvote 0 Downvote
ThienBui Techniques Supporter Mar 31, 2022 #2 danysan said: PLEASE CLEAN ME IT TAKES MORE THAN 10 SECONDS TO SHOW LOGO Click to expand... this is one BIOS error I think you or someone else cleared me wrong
danysan said: PLEASE CLEAN ME IT TAKES MORE THAN 10 SECONDS TO SHOW LOGO Click to expand... this is one BIOS error I think you or someone else cleared me wrong
D danysan Active Member VIP PRO Mar 31, 2022 #3 ThienBui said: este es un error de BIOS Creo que tú o alguien más me aclaró mal Click to expand... el problema que tarda de 10 a 25 segundos en dar el logo ahi funciona bien pero demora el encendido no creo que sea normal
ThienBui said: este es un error de BIOS Creo que tú o alguien más me aclaró mal Click to expand... el problema que tarda de 10 a 25 segundos en dar el logo ahi funciona bien pero demora el encendido no creo que sea normal
ThienBui Techniques Supporter Mar 31, 2022 #4 danysan said: el problema que tarda de 10 a 25 segundos en dar el logo ahi funciona bien pero demora el encendido no creo que sea normal Click to expand... use Motherboard code and look for a clear me BIOS to program
danysan said: el problema que tarda de 10 a 25 segundos en dar el logo ahi funciona bien pero demora el encendido no creo que sea normal Click to expand... use Motherboard code and look for a clear me BIOS to program